יותם רבינרזון ז"ל

ההנהלה והחברים מתופין טכנולוגיות מנחמים את המשפחה על מותו.

תגובה אחת

  1. את יותם הכרתי בילדותו המוקדמת שלו, לא בבגרותו. אמא שלו, אירית ז"ל, היתה אשה נפלאה, חברה נהדרת, שנפטרה בדמי ימיה כשיותם היה בן חמש. כסטודנטית צעירה הייתי המטפלת שלו ושל אחותו נעמה, לפני מות אמם וקצת גם אחר כך. יותם היה ילד רציני, שקט, מרצין ומעמיק. מאד אהבתי את יותם. כמה קשה תחושת האובדן וקוצר-היד מול אסון כזה. כל כך הרבה שאלות אין עליהן תשובה. אין תנחומים, אבל יש חיבוק אוהב ועצוב לאבא חנוך, לאחות נעמה, לסבא פאלו, לדודים אבי ואורי ולבני משפחותיהם. יותם נשאר חלק עמוק של כולנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *