המשפחה אבלה.
יושבים שבעה בבית המנוח בווסטפורט, קונטיקט ובבית אחותו, רחוב דולב 28, קיסריה.
המשפחה אבלה.
יושבים שבעה בבית המנוח בווסטפורט, קונטיקט ובבית אחותו, רחוב דולב 28, קיסריה.
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות.
7 תגובות
למשפחת זאבי – אנא קבלו את תנחומי והעבירו את הודעתי לנאוה.
מבקשת לדעת את האימייל של נאוה.
בצער עמוק וכאב עז נודע לי ( דרך ויקי גונן ומשפחתה) על האסון הגדול שארע לך ולמשפחתך. דולה כל פיסת מידע על המעשה הנפשע – מתוך האינטרנט והחדשות
בחו"ל.
הוצאתי את התמונות מלפני שנים שהצטלמנו יחד, בביקור מולדת – וכך אזכור את קותי: צעיר, נאה, פנים טובות ובעל מושלם.
נאוהל'ה, את אשת אשכולות, היי חזקה.
תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים.
מדליקה נר נשמה.
אמן.
פיקי
אני בשוק מבקש לדעת יותר פרטים אנחנו חברי ילדות מימי פתח תקוה
יש לי ספורים רבים אך אני חייב להתאושש אפשר לכתוב ספרים על ילדותינו מימי ציפורה כחולה
נאווה היקרה
ידיעה קשה ומרה יהי רצון שמנוחתו תהיה עדן בחיק הצדיקים ושלא תדעו עוד צער ומן השמיים תנוחמו
שונית ודניאל אודאי
קראתי באינטרנט בתדהמה רבה וכאב גדול על הרצחו של קותי החבר הטוב
ביותר שלי בילדותי ונעורי במושב בן עמי ובבית הספר החקלאי כפר גלים שליד
חיפה.
ראיתיו פעמיים מאז עבר לארצות הברית הן בפגישת מחזור של בתי הספר
העממי בנהריה לפני 15 שנה בגיל 50 ולפני כ- 12 שנה בדירתו ודירתה של נאווה
אשתו בתל-אביב.
זה היה אותו קותי המקסים שהקרתי בילדותי
נאווה ,שלא תדעי עוד דאווה.
יהיה זכרו לעד.
רפי
נאוה'לה אנחנו המומים – נודע לנו רק הערב
איך הגורל מכה פעמיים בלי בושה
אי אפשר לשכוח איזה אדם חם ומשפחתי היה קותי
איך שמר על על כולכם כבבת עינו
ועם זאת היה רגיש לזולת ודואג לחבריו
מלכה בכתה ואני דמעתי כל הערב
ולא הפסקנו לחשוב עליך ועל ניר –
כמה קשה לך כרעייה וכמה קשה לו עם אובדן אב אהוב
למעשה נודע לנו מאיסר גם על הנכד שנולד לך
והיינו שמחים אילו יכולנו לברך בלב שלם
אבל האסון מעיב כרגע על הכל
אנחנו כואבים יחד איתכם את האובדן של קותי
ואין לנו מלים שמסוגלות לנחם על כזה אסון
אז תדעו את וניר שאנחנו איתכם משתתפים עמוק בצערכם
ומחזיקים לכם אצבעות שתעברו את זה
היינו רוצים להיות עכשיו קרובים אליך נאוה ולנחם
אבל אנו נאלצים להשתתף ולנחם ממרחקים
שלא תדעו עוד צער
מלכה וזהר
אילנה יקרה
נודע לנו על מותו הטרגי של חברנו קותי לספסל הלמודים בכפר גלים.
לנתן היה קשר חברי איתו וגם ביקר בבית הוריכם במושב.
הפעם אחרונה שפגשנו אותו היתה בטיסה לארה"ב לפני מספר שנים.
אילנה, היה לנו קשר חבריטוב בעת השרות הצבאי כקצינות חן.
קבלי חיבוק עז ותנחומים.
נחמה ונתן סאס הר אדר