בצער רב אנו מודיעים על פטירתה
של אמנו, סבתנו היקרה
לאה פייג ז"ל
ב"ר שלמה דוד מושקוביץ
מראחוב – נתניה
הלוויתה תתקיים ביום חמישי כ"ו כסלו תשע"ב 22.12.11
בשעה 12:30 בבית העלמין בנתניה
המשפחה
בצער רב אנו מודיעים על פטירתה
של אמנו, סבתנו היקרה
לאה פייג ז"ל
ב"ר שלמה דוד מושקוביץ
מראחוב – נתניה
הלוויתה תתקיים ביום חמישי כ"ו כסלו תשע"ב 22.12.11
בשעה 12:30 בבית העלמין בנתניה
המשפחה
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות.
6 תגובות
רבות שמעתי מאסף אודות הסבתא היקרה. תנוחמו מהשמים ולא תדעו צער
הצטערתי לשמוע על הפטירה של סבתא היקרה.
אבל גדול לכולם
תנוחמו מהשמים
הנה עברה עוד שנה בלי סבתא לא נשכח לא נשכח
אין עליך זאביק השועל, איך אתה זוכר?
זה כבר כמעט כבר נשכח אבל לא, לא נוכל לשכוח את סבתא היקרה רק שמחה ונחת מהילדים. זאב משוויץ
asaf we dont forgot