על מותו בטרם עת של הצייר הנפלא
מתאבל אריה חינקיס ומשתתף בצער בני המשפחה
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות.
תגובה אחת
רחוב פאירברג השתנה. דמותו המיוחדת של שכני, הצייר מנחם מזרחי ז"ל, כבר לא תעבור פה. אי אפשר היה שלא להבחין בו, הליכתו המיוחדת, סיגריה בפיו, ארשת רצינית על פניו אך עם חיוך קל, המסלול הקבוע, מפאירברג 1 פינת בלפור לקפה "תמר" שם נהג לשבת מדי יום וחזרה. זה לא מכבר נפטר חבר נוסף שלו מיושבי הקפה, השחקן עמוס לביא ז"ל, ושנה קודם בעלי, אלכס ז"ל. כולם היו חבריו. וכולם נמצאים עתה באותו מקום, בבית העלמין "ירקון". איך לא? הוא היה אדם שהבריות פשוט נדבקו אליו, בנועם הליכותיו, השפה, הצחוקים. רק לפני כחודש , באחד הבקרים נפגשנו ברחוב ושאל אותי איך אני מסתדרת? לי הוא יחסר מאד בתור אדם ושכן. אני משתתפת בצער משפחתו. יהי זכרו ברוך.