תומר פלבר ז"ל

קיבוץ גבעת חיים איחוד מנחם את מירי בר ומשפחתה ויגאל פלבר ומשפחתו על פטירת בנם.

4 תגובות

  1. למרים יגאל אורן ונופר היקרים כואבים את כאבכם והמומים מלכתו של תומר בטרם עת תהיו חזקים ליבינו איתכם בשעות הקשות אנחנו כותבים שורות אילו בידים רועדות ועניים בוכיות תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים

  2. תומר זכור לי משנות הכדורמים בתיכון. שחקן מצויין, בחור חביב ומחוייך. צר לי עליו. יהי זכרו ברוך

  3. עצוב, כואב ובלתי נתפס שהלך מאיתנו חבר בטרם עת. תומר הקיבוצניק המופלא שחקן כדורמים נהדר, שכל כך אהב את הפועל, נהג הטרקטור הטוב בקיבוץ. צר לי על המשפחה החביבה והתומכת שנפרדה מבנה הבכור, רוצה לחזק אתכם, מי ייתן ותישארו איתנים. תומר, יהי זכרך ברוך!

  4. שמעתי בצער רב על פטירתו של תומר.
    אם יש כאב , צריך לרפא.
    אני תמיד בדעה שממחלות אפשר להבריא, המוות הוא בלתי הפיך.
    צר לי עליך מאוד, תומר, בן משפחתי היקר.
    תהא נשמתך צרורה בצרור החיים .
    בוך חנה טובה /בת המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *