מכון טכנולוגי חולון, הפקולטה להנדסה, הנהלת המכון, העובדים והסטודנטים מנחמים את אינג' איציק בעל צדקה, עובד המכון, על מות רעייתו.
ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 25.04.14, בשעה 12.30, בית עלמין קיבוץ גבעת ברנר.
החברים במשרד מנחמים את משפחת בעל צדקה על מות יקירתם.

תגובה אחת
משתתפים בלב כבד מאוד בצערכם העמוק
ורד (מזרחי) וצביקה הוכשטיין