יגאל אוסטרייכר ז"ל

המומים וכואבים את מותו הפתאומי של
אהובנו הטוב, המצחיק ועדין-הנפש
יגאל אוסטרייכר ז"ל
בן אולגה ונחום ז"ל

יושבים שבעה ברח' הרב יהודה מלצר 14 דירה 3, רחובות

נועה, יואב ואוהד אוסטרייכר
תמרה בל-אוסטרייכר
אחיו: יוסף אדלר וב"ב
אחותו: יעל זמורה וב"ב
ומשפחות קסנר וארנון

3 תגובות

  1. את יגאל הכרתי בין השנים 2006-2008 במסגרת לימודי ספרנות- מידענות ב"דוד ילין" בירושלים.
    הכרתי אותו כאדם חכם, משכיל, אינטליגנט, מלא הומור מיוחד וייחודי. הוא היה פעיל בשיעורי החוג ותמיד השתתף בהם באופן פעיל. כיף היה ללמוד במחיצת אדם כזה.
    אני זוכר כיצד ערך מצגת על עליית אביו לארץ ישראל מהונגריה בפרוס מלחמת העולם השנייה ועל השתקעותו בירושלים, מצגת שזכתה לציון טוב.
    אני זוכר כיצד למדנו, אני, הוא וידידינו זאב הרמן בביתו בשריגים לקראת מבחן ב"מיון עשרוני" של פנחס לייבזון האגדי, יבדל לחיים טובים וארוכים. זכינו להכיר את משפחתו היפה.
    עוד דבר שאני זוכר, ממש ביום האחרון של הלימודים אירגנו "הצגה" היתולית אודות המרצים ועולמם מול עולמנו אנו והוא השיג במיוחד כובעים מהבת נועה, על מנת שישמשו אותנו ב"הצגה".

    צר לי עליך יגאל, נוח בשלום על משכבך, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים אמן.
    ולמשפחה- המקום ינחם אתכם עם שאר אבלי ציון וירושלים ולא תדעו לדאבה עוד

  2. יום אחד באחת ההפסקות במכללת דוד ילין ישבנו ודיברנו יגאל ואני , אמרתי ליגאל שהוא אדם טוב והוא נזף בי בצורה חברית , שלא אומרים זאת לאדם בפניו.
    מותו של יגאל הכה בי כרעם ביום בהיר.
    יגאל היה מצחיק ובן אדם טוב במלוא מובן המילה.
    יגאל ,ללא ספק, היה אבא טוב – בתקופת ראש השנה חטאתי ושלחתי לו
    ברכה שנה טובה במיסרון ,ויגאל התקשר אלי וסיפר על החויות עם אוהד
    בקיץ בהפגנות האוהלים בתל אביב.
    יגאל היה חבר טוב וכבוד גדול נפל בחלקי לפגוש ולהכיר אציל נפש שכזה.

    1. ועוד אנקדוטה אחת קטנה המשקפת את רוח ההומור של יגאל-
      באחד מהימים נתקלתנו בספר "המפוזר מכפר אזר" בכיתה.
      יגאל עיין בו ואחר כך, באופן הכי ספונטני שבעולם, קרא כמעט את כולו באוזני הסטודנטים שבכיתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *