עו"ד אילן פקר ז"ל

פרופ' תמר פרץ, מנהלת המכון האונקולוגי וצוות מכון שרת, הדסה עין כרם, מנחמים את מירה פקר על פטירת בעלה.

אחיות ורופאי המחלקה הכירורגית, בית החולים הדסה הר הצופים מנחמים את מירה ומשפחתה על מות בעלה.

יפה גולן מנחמת את משפחת פקר על מותו.

לשכת עורכי הדין מחוז ירושלים מנחמת את המשפחה על פטירתו.

11 תגובות

  1. למירה היקרה לנו ולילדים.
    אנו משתתפים בכאבכם ויגונכם על לכתו בטרם עת של אילן.
    מי יתן ולא תדעו עוד דאגה ועצב
    השם יהיה עימכם.

  2. מירה היקרה, אודי, מוטי וורד- נוף ילדותינו.
    אנחנו מלאים צער אתכם על לכתו של אדם יקר ומיוחד כאביכם.
    מאיר פנים לכל, נעים הליכות ואיש אשכולות.
    מן השמים תנוחמו.

  3. שמעתי בצער וכאב על לכתו של א ילן היתה לי הזכות להכירו בתקופה קשה בחיי ומ עבר ליכולותיו המקצועיות שקטונתי מלהעריכם >פגשתי אדם בעל איכויות נדירות ומעל לכל רגישותו ה אנושית הפעימה אותי תמיכתו ומשענתו לבני משפחתו כמו גם למוקיריו הרבים יהיו מקור של נחמה לכל משפחתו מן השמים תנוחמו

  4. רק היום נודע לי שאילן פקר הלך לעולמו ואני בהלם טוטאלי.
    דמותו מרצדת אל מולי מביטה בי בעיניו החכמות והטובות.
    תמיד אמרתי שלמעלה בשמים הוא יושב ליד הקדוש ברוך הוא – שמזרים לו ידע וחוכמה ללא הגבלה, והוא משמש כנציגו על פני כדור הארץ, אילן פקר היה דמות נערצת על ידי רבים וכל מי שאי פעם פגש בו לא יכול היה להתעלם מאישיותו המיוחדת שהקרינה חוכמה וחום אנושי בלתי נתפס. התברכתי בחברתו ובשיחות הארוכות שנמשכו לעיתים אל תוך הלילה הארוך, וראיתי בו את המלאך המושיע שלי כי הוא תמיד היה שם בשבילי. אילן היקר יחסר לכולנו וקולו הרועם והמיוחד יישאר איתנו לעד. אני אוהב אותך אילן.

    1. איך שהזמן טס?! חמש שנים בלי אילן פקר, לא להאמין, כל כך הרבה השתנה פה ויש לי כל כך הרבה לספר לו..
      "מי אמר שכאב עובר גם אם בוכים זה לא עוזר"…
      נמרוד אלעזר אורן

  5. זה עתה נודע לנו על פטירתו של אילן פקר.
    ברצוננו להביע את השתתפותינו בצערכם העמוק על לכתו מאיתנו בטרם עת.
    היתה לנו הזכות והעונג להכירו.
    איש נעים הליכות, אציל ואוהב אדם.
    כבר מתגעגעים.

  6. אמש נודע לי לתדהמתי ולצערי על פטירתו בטרם עת של אילן ז"ל .
    אדם נדיר ביותר: נפלא ומיוחד מאד.
    היה מחובר למעלות גבוהות הרבה מעל לכוכבים.
    המקום ינחם את בני משפחתו בתוך שאר אבלי ציון וירושלים, ולא תוסיפו דאבה עוד.
    חבל על דאבדין…
    יהי זכרו ברוך.

  7. למירה היקרה,
    אני משתתפת בכאבך על לכתו ללא עת של אילן. אני זוכרת אותך איתו…כשהייתי ילדה.
    אבא שלי הלך לעולמו לפני שנה. היית חסרה לי. אמא ואני נשמח מאוד להיות בקשר איתך אם זה מתאים לך.
    מחבקות אותך. רינה וטלי

  8. למירה היקרה.
    איך שהזמן עף ביעף.
    אני תקווה שאת בריאה עם כל אוהביך.
    אנחנו שולחים לך חיבוק.
    אנחנו זוכרים תמיד את טטה ואברם את אילן ואתכם תמיד ביחד.
    רינה, שי, זהר ,טל ועדי

  9. אחרי חיפוסו באינטרנת מצאתי שאילן פקר הלך לעולמו כבר בשנת 2011. אני יכול להגיד מניסיוני האישי החד פעמי איתו שאילן פקר היה גאון ואיש מאד מיוחד. אני פגשתי אותו בשנת 1978 והוא ניבא בין היתר שאני אהיה פופולרי בעקבות כתיבתי. זה קרה בשנת 2015, ארבע שנים אחרי מותו ז"ל. אני גם עשיתי את כל הטעויות שהוא הזהיר אותי לא לעשות ועכשיו מצפוני מאוד כבד. הוא ראה את העתיד כאילו זה היה העבר ויכל לתאר אנשים רק לפי תאריך לידתם באופן מדויק שמעבר לכל דימיון אנושי. דבר אחד הוא עשה לא נכון במיקרי: הוא לא תיאר בבירור גדולה מספקת את התוצאות של החלתותיי במיקרה שאני לא אשמע בהוראותיו.
    חבל מאוד שאיש כמו אילן פקר לא היה יכול להיות יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *