אולגה וקשטיין ז"ל

המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הנהלת המרכז הרפואי וצוות העובדים מנחמים את המשפחה.

28.10.10 – עיריית תל-אביב-יפו, מנחם לייבה, מנכ"ל העירייה ועובדי העירייה, רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו וחברי מועצת העיר מנחמים את משפחת וקשטיין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *