אליעזר לייזי ריבלין ז"ל

אבלים: הרעיה: ג'והן, הילדים: יוסי, יאיר, שרון וליאת ובני ביתם, האחות: אתי אסתר הרלינג ובני ביתה, האחים: אבי אבנר וכרמלה בנימין ובני ביתם, ראובן רובי ונחמה ריבלין ובני ביתם.
ההלוויה תצא ביום א' ה- 10.02.13, בשעה 13.00, מרחבת שבע הקשתות, בכניסה לחלקת הסופרים, בית עלמין הר הזיתים ירושלים.
המנוח היה יליד ירושלים, נפטר בפלורידה, ארה"ב.

מגן דוד אדום, ההנהלה, העובדים והמתנדבים מנחמים על פטירתו.

בנימין בן אליעזר, יושב ראש הכנסת בפועל, חברי הכנסת, עובדי הכנסת וחברי משמר הכנסת מנחמים את ראובן רובי ריבלין, חבר כנסת ויושב ראש הכנסת ה- 18, והמשפחה על מות אחיו.

איזי תפוחי, נשיא הבונדס העולמי, דוד בר און, ארגון הבונדס הבינלאומי, מועצת המנהלים, ההנהלה והעובדים מנחמים את ח"כ ראובן רובי ריבלין, יו"ר הכנסת ה- 18, על מות אביו.
המנוח היה מרצה בתחומי ציונות ומדיניות ויו"ר ארגון הבונדס.

מרכז מורשת מנחם בגין, יחיאל קדישאי, יו"ר המועצה הציבורית, עמוס חרמון, יו"ר הועד המנהל והרצל מקוב, ראש המרכז, מנחמים את ח"כ ראובן ריבלין על מות אחיו.
המנוח היה פעיל בתנועת ז'בוטינסקי.

2 Comments

  1. עוזי ברעם

    רובי יקר אתך באבלך הכבד על מותו של לייזי ז"ל.כאיש ירושלים היינו משני צידי המתרס.צופים-תנועה מאוחדת.ביתר-הפועל.חרות-העבודה.
    אבל כבני שבטים נוגדים ידענו להלך כבני אדם ולשמור על קשר,כשאתם תומכים בכל "קידומי" הפוליטיים ואני רואה בכם נציגים שלי שם.
    פגשתי את לייזי לא אחת.גם בעת "גלותו" במיאמי.שוחחנו,התראיינתי על ידו ברצון רב והנשמה שבקעה ממנו שהיה בה גם ניב של נחרצות הדביקה גם אותי.
    אני זוכר שיום לאחר המהפך של 1977,כשאני הלום מעצם קיומו ובעת ובעונה "חוגג" את בחירתי לכנסת.פגשתי בלייזי ב"מצודה" של מוטי שמחה.הלך הרוח שלי היה פסימי על העתיד לק45רות ולייזי הדביק את כולנו באופטימיות ובפרץ אמונה.
    לייזי נקרע שנים רבות מאהבותיו הגדולות-ירושלים,ביתר וההתערות עם בני אדם ברחובה של עיר.
    דרכך רובי,אני מעביר את תנחומי לאשתו ולילדים.און ניחוןמים למןתו של לייזי ז"ל,לבד הידיעה שרבים וטובים אתכם בצער-בכאב.

    שלך עוזי ברעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן