ההלוויה התקיימה ביום ה' ה- 04.07.13, בית עלמין רמלה ישן, גוש 1, חלקה ט"ו, שורה 1, קבר 16.
ההלוויה התקיימה ביום ה' ה- 04.07.13, בית עלמין רמלה ישן, גוש 1, חלקה ט"ו, שורה 1, קבר 16.
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות.
3 תגובות
יוכבד אחות לי יקרה
כל חייך חיית בצנעה בשקט ובשלווה חייכנית ומלא בטוב
אחות יקרה כאן אבקש את סליחתך באהבה על כול רגע ודקה שהיה לך מסתבר הרבה להגיד לספר ולהעשיר אותי ואני לא הייתי שם
סליחה אחות קטנה
יוכבד היקרה רק לאחר מותו של אדם מגלים גם הקרובים ביותר כמה האדם היה חשוב להרבה אנשים אך אצלך אחות אגיד לך שהמון אנשים הכירו אותך רק בעוברך להגיד להם שלום ערב טוב מה נישמע לשאול לשלומם כי באמת היה אכיפת לך היה לך שפה וסבלנות מצעיר ועד זקן
אהבת בהערצה את הכלב הקטן שלך שון במסירות דאגה וחמלה רבה גוננת וטיפלת בו
הלכת מהר ומבלי שנוכל להספיק להגיד לך תודה אחות שהיית בקירבנו
אלוהים שבשמים אבא גדול ויקר לקחת את שרית האחיינית אבא דוד ואת אילנה הדודה וגם את יוכבד היקרה נכון כולם הם האוצר שהפקדת אותם בארץ ומגיע כל אחד זמנו אז בבקשה אבא שבשמים שמור על כול אחד ואחד מהם
אוהבת ולא אשכח אותך לעולמים לי אחות הכאב והנשמה צועקת איבדתי אותך בשתי ידיי ניפרדת ממני שאני מנסה להחיות אותך התייעשת מהר
אוהבת כואבת ובוכה
אסתר
יש אנשים, שהעולם התברך בהם במיוחד ואת, יוכבד, את אחד מהם.
אני לא כותב "היית", אלא "את", כי נשמתך ממשיכה ללוות את כל אוהבייך ובהם אני.
זכיתי להכיר אותך כתחנה במסע המרגש שעברת, בלימוד הגדול שהענקת לעצמך על החיים בכלל ועל חייך שלך.
תמיד רגשת אותי בידע הרב שלך, ברגישות העצומה, ביכולות המופלאות לחוות את מה שקורה
ובתשוקה האדירה לחוות עוד ועוד מכל הטוב הזה…
אני יודע שחייך הגשמיים לא היו לך קלים ובלכתך מכאן זכית להקלה ולרווחה.
שולח לך חיבוק אחרון לשמיים – בטוח שאת צוחקת עכשיו בצחוקך המתגלגל ומרעיפה מטובך על כל מי שנתקל בך שם, למעלה…
אודי
הינה עברו ווחלפו להם שנה ועד שנה והיום זה יום הפטירה שלך את את חייך כבר התמקדמת ולבטח קיבלת תפקיד חשוב המון הקשבה ועזרה לזולת אותנו הישארת בעולם הזמני העולם שמלא בעצב וכאב
זוכרת תמיד ותמיד הלב צובט וכואב יוכבד כמה את חסרה כן ישמע מוזר אין אדם שהוא לא חסר הלב מתגעגע אוהבת