אבלים: יעקב סוכנויות יבוא, יצוא בע"מ, המשפחה: יונה, יואל ועדיה, נטלי ודניאל.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 24.06.13, בשעה 18.00, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.
חברת שי שירותים לוגיסטיים ושלמה ארסבן מנחמים את משפחת רביץ על מות אב המשפחה.
חברי לשכת המסחר ישראל בריטניה אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם.
המנוח היה חבר הנהלת הלשכה.

9 תגובות
יונה יקרה,
הצטערנו מאד לשמוע על מותו של מיכאל. לא הכרנו מקרוב, אבל בכל פגישותינו עמכם פגשנו תמיד איש נעים מאד, עם פנים טובות ומחייכות, נעים שיחה ומראה.
משתתפים מכל הלב בצערך ובצער הילדים.
נמרה ואבי
שלום חברים יקרים
רק היום נחשפתי לאתר ולדברים היפים שכתבתם
תודה מקר לב
מיכאל 8 שנים למדנו יחד כתה ח 3 בי"ס כצנלסון
לא התראנו מליון שנה אבל זה לא משנה אני פשוט זוכרת את פניך העגולים החיוך
המתמיד על פניך השובבות הטוב שבך
ובנוסף היית גם תלמיד טוב עם קליטה מהירה של החומר
המשחקים בחצר בשובבות בכיתה הזכרון נשאר לנצח אבל אתה איננו ופתאום נקטע משהו בחיים
תמיד אזכור אותך תמיד תשאר בשבילי הילד ששחקנו והשתוללנו תקופת הילדות המאושרת
שלום
שמי יונה ואני אשתו של מיכאל
לצערי לא הכרתיך אבל נעמו לי מילותייך היפות
אפשר לומר שהפך מילד שובב לאיש עסקים ישר ומבריק, איש אשכולות ואיש משפחה לתפארת
רק היום נחשפתי לאתר וקראתי דברייך היפים
תודה מקרב לב
משפחת רביץ היקרה
שהיתי בחול והייתי המום לשמוע על פטירתו של מיכאל .
הכרנו בענף יבוא כלי הבית והתפתח ביננו קשר של ידידות ושיתוף פעולה .
אל אף היותנו לעיתים מתחרים – נהגנו לשוחח הרבה להחליף דעות ואינפורמציה .
מיכאל היה תמיד במצב רוח טוב חייכן , חכם ופיקח מאוד .
הוא יחסר לי מאוד
שלא תדעו יותר צער
יעקב אור
שלום יעקב
רק היום נחשפתי לאתר ולדברים היפים שכתבת על מיכאל
מהשנים הרבות איתו למדתי שגם הוא חשב עליך כמתחרה ידיד או להפך, מה שתחליט מקובל עלי
תודות
למשפחת רביץ , קיבלתי את הידיעה עכשיו בהלם ותדהמה , במקרה התקשרתי לקבל הצעת מחיר לכוס יין , מיכאל זכרונו לברכה , היה שותפי לבניין בית סחר , ובלעדי מיכאל הבניין לא היה מוקם ,
מהשמים תנוחמו .
שלום רפי
רק היום נחשפתי לאתר ולדברים היפים שכתבת
שמעתי עליך רבות מכוון שליוותי את מיכאל 39 שנה, והייתי שותפתו ולדרך הקמת הבניין
תודות
שלום יונה
לא מזמן הסתכלתי בתמונות ילדותנו להראות לנכדים ובעיקר הגדולה שלומדת בכצנלסון וסוגרת לי מעגל
ושוב מסתכלים על הפנים היפות והמחייכות על ילדות תמימה ומקסימה וחלק אחד מהפנים אננו כאלו נקטע משהו מאותם שנים מפר את האיזון והשלמות נעדרת והכאב חוזר
אם תרצי ליצור קשר ל 050-9080654 אשמח טובי