תמרי בן גיאת ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 14.07.13, בשעה 18.00, בית עלמין קיבוץ ניר דוד.

תגובה אחת

  1. תמרי ואני היינו חברות קבוצת "שקמה" במוסד גלבוע. בכיתות י"א-י"ב הפכנו גם לחברות טובות, ומצאנו עצמנו עושות יד אחת כצוות בהרבה פעילויות: בטיולים, במחנות התנועה, בתחרויות ספורט. תמרי הייתה מהבנות האהובות על כולם: לבבית, חברמנית, ישירה, אמיצה, ספורטאית מצטיינת, איכותית. אניושאר בני הקבוצה נזכור ונזכיר אותה תמיד בחיבה רבה. ליגאל ולבני המשפחה – אני משתתפת באבלכם הכבד על לכתה בטרם עת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *