מושב כפר חיטים אבל ומנחם את בינקה, אריה ובני ביתם על פטירת יקירתם.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 12.01.15, בשעה 14.00, בית עלמין מושב כפר חיטים. היציאה מבית העם.
לאחר ההלוויה הציבור מוזמן למסעדה של קלמן.
יושבים שבעה בבית המנוחה במושב כפר חיטים.
המנוחה הייתה מוותיקות המושב.

תגובה אחת
בינקה ואריה היקרים ולכל בני המשפחה
שמעתי בצער רב על פטירתה של אמכם ז"ל.
הייתה אשת אשכולות, חכמה, בעלת ידע, בעלת ידי זהב,רוקמת וסורגת עד הסוף, אוהבת לעזור לזולת, אנושית,חמה ואוהבת.
תמיד אזכור אותה לטובה ואודה על השנים הנפלאות שהעניקה לי כאשר הורי ז"ל שהו בשליחות בניגריה ואני נשארתי לבדי בארץ בביה"ס כדורי, הייתה לי כאם.
אוהבת ומנחמת, עכסה