שרגא שורק ז"ל

אבלים: אשתו: יהודית שורק, ילדיו: גילת ושלמה כהן, דרור וסיגל שורק, ישי ועלמה שורק, אחיו: נורית פלד, אשר קירשנבוים ובני ביתם, נכדיו: אפרת, עידו, אסף, נועה, גבריאל, רבקה, דניאל ודוד.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 30.12.15, בשעה 14.30, בית עלמין שדה יהושע שער תמר, חיפה.
יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב הראל 7, רוממה, חיפה.
המנוח ניהל בעבר את מכללת אורט בגבעת רם בירושלים.

 הנהלת האוניברסיטה הפתוחה והעובדים מנחמים את ד"ר גילת כהן, עובדת המחלקה לניהול וכלכלה, והמשפחה על מות אביה.

קרן פורטלנד מנחמת את ישי שורק ומשפחתו על פטירת אב המשפחה.

5 תגובות

  1. תנחומי למשפחה.
    הייתי תלמידו של שרגא שורק בתחילת שנות השישים בכיתה להנדסאי כימיה שהיתה בניהולו.

  2. בשנת 2001 ניסתי להתקבל לבית הספר התיכוני מכללת אורט גבעת רם בירושלים בצורה הרשמית כמו כל שאר התלמידים אך התשובה לבקשתי היתה שלילית, את האמת הציונים שלי היו נוראיים וזה היה נראה הגיוני מאוד שלא אתקבל,
    לאחר שכנועים מצד אימי הגעתי יחד איתה לבית הספר בכדי שננסה להכנס ולדבר עם המנהל דאז (שרגא)
    המזכירה שלו ישר הודיעה לנו כי אנחנו לא יכולים להכנס אליו ללא תיאום של פגישה מראש וגם ככה לדבריה רשימת התלמידים לשנת הלימודים כבר נסגרה ואין מקום נוסף בבית הספר ככה שהמקרה אבוד,
    שרגא שכנראה בדיוק סיים פגישה אחרת יצא מהמשרד וכשפגש בנו הזמין אותנו עם חיוך להכנס למשרדו,
    לאחר שיחה של חצי דקה הוא פשוט הסתכל לי בעיניים במבט מלא אמונה שעד היום אני לוקח איתי ואמר לי כי הוא מאמין שבאמת אצליח ושהוא ברגע זה מאשר את קבלתי למכללה לאיזו מגמה שאבחר, אני בחרתי במגמת חשמל ואלקטרוניקה שזו היתה המגמה עם תנאי הקבלה הקשים ביותר והוא בלי היסוס עוד באותו הרגע רשם אותי, לחץ לי את היד ובעצם פתח לי את הדרך להצלחה,
    אני שוב אציין כי אפילו לא הייתי קרוב לתנאי הקבלה המבוקשים והוא קיבל אותי על סמך האמונה בי בלבד!
    היום אני סטודנט שנה אחרונה להנדסת חשמל ומחשבים באוניברסיטת בן גוריון אחרי שסיימתי כבר הנדסאי חשמל בהצטיינות,
    שרגא פשוט נתן לי את בעיטת הפתיחה של החיים והאמונה שלו גררה את היכולת שלי להצליח,
    איש אדיר ששינה לי ואני בטוח שלעוד מאות ילדים בישראל את החיים,
    אני היום התכוונתי להתקשר אליו בכדי להזכיר לו את הסיפור ולהודות לו על הכל וראיתי את מודעת האבל באינטרנט,
    נשבר לי הלב והרגשתי חייב לשתף לפחות את המשפחה והמכרים כדי שתדעו כולכם עד כמה שרגא היה אדם ערכי ומחנך ענק!
    אוהב, מחבק ומחזק,
    אלי שרון.

  3. אלי, אוטוטו שנתיים למות אבי. היום ראיתי את מה שהעלית. ריגשת אותי מאד. שמחה בהצלחתך. תודה.

  4. עברתי היום על תמונת מחזור 1967 של בית ספר להנדסאי כימיה בחיפה לאחר שנפתחה קבוצת whatsup למחזור, וזאת לאחר שהתמונה הייתה בארון 51 שנים. שרגא היה מחנך הכיתה. תמיד היה קשוב לכל תלמיד. קידם ודחף קדימה את החלשים. לא מעט בזכותו ובעזרתו סיימתי את בית הספר להנדסאים, דבר שאפשר לי להתקבל לטכניון לסיים כמהנדס, ומשם להתקדם בחיים. תמיד אזכור אותו כמחנך וכאדם. יהי זכרו ברוך

  5. מרים למפל (קופפרשטיין)
    מצטערת לקרוא באיחור של 3 שנים על לכתו של שרגא שורק.איש נעים הליכות,מחנך דגול,שריכז בהצלחה את מחזור 2 של בי"ס להנדסאים,מגמת כימיה,חיפה.1967.
    יהיה זיכרו ברוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *