חיה אגבר ז"ל

ההנהלה וועד העובדים בחברת אלתא אשדוד מנחמים את שמואל אגבר על מות רעייתו.

תגובה אחת

  1. לשמואל היקר. צאצא עיר אי ואמי. אוי לך כי הושברת. העזר שאיתך נלקח. שוב אבל ואובדן. אולם הקלישאה שהחיים נמשכים מוכיחה את עצמה למען משפחתך הנותרת למען אביך וכל אשר לך בהם תנוחם ותמשיך בחיים. רק טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *