צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל הרגלים והיה תושב רמת השרון.
צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל הרגלים והיה תושב רמת השרון.
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות.
תגובה אחת
סמדי יסמין והילדים היקרים ,
בצער רב בכאב עמוק וביגון קודר אני מבכה יחד איתכם את פטירתו של האב והסב האהוב.
אך לפני מספר חודשים שוחחתי עימו וכמו תמיד בקולו העמוק והבטוח השלו והאופטימי
סיפר לי שלאחרונה נטלו ממנו עוד פיסת עור איך אמר במין חצי הומור " עם הגיל לוקחים
יותר ויותר דוגמיות"….
שישה עשורים נחתמו באחת.
אזכור תמיד את דמותו האצילה את נועם הליכותיו את שלוות הנפש ועומק מחשבתו.
את היותו אדם משכמו ומעלה , זקוף קומה כעץ הסוכך עם ענפיו ומצל עם עליו.
חגי , שהיה תמיד נכון לעזור לסייע ולכוון שתמיד פתח את דלת ביתו ובפיו הברכה …
חגי , שהמשיך לנהל שיגרת חיים מדהימה תוך הקפדה על סדר יום כפי שהיה מורגל כל השנים
האחרונות יחד עם עדנה הגם שפיזית נסתלקה מעולמנו ותמיד בחיוך במילה טובה ובפתיחות
מדהימה – בשנים האחרונות ,היכרתי חגי חדש ,אוהב שיח ,בעל חוש הומור ו"יקה" אמיתי
במובן הרחב והמאוד חיובי.
תשמרו על עצמכם .תהיו מאוחדים. תתמכו האחת בשניה ותמשיכו את מסע החיים עם מטען
הזכרונות שציידו אתכם ההורים .
איתכן ביגונכן,
יורם עינב