אבלים: הרצל, הבנים: יואב ויגאל, הכלה: דקלה, הנכדים, הנינה וקיבוץ דגניה א'.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 04.09.17, בשעה 17.30, בית עלמין קיבוץ דגניה א'.
יושבים שבעה בבית המשפחה בקיבוץ דגניה א'.
אבלים: הרצל, הבנים: יואב ויגאל, הכלה: דקלה, הנכדים, הנינה וקיבוץ דגניה א'.
ההלוויה תתקיים ביום ב' ה- 04.09.17, בשעה 17.30, בית עלמין קיבוץ דגניה א'.
יושבים שבעה בבית המשפחה בקיבוץ דגניה א'.
כדי לספק את חוויות המשתמש הטובות ביותר, אנו משתמשים בטכנולוגיות כמו קובצי Cookie כדי לאחסן ו/או לגשת למידע על המכשיר. הסכמה לטכנולוגיות אלו תאפשר לנו לעבד נתונים כגון התנהגות גלישה או מזהים ייחודיים באתר זה. אי הסכמה או ביטול הסכמה עלולים להשפיע לרעה על תכונות ופונקציות מסוימות.
2 תגובות
משפחת פיין היקרה,
משתתפת בצערכם העמוק כל מות האשה, האמא, הסבתא והאחות , שמעתי את ההספדים היום בלוויה והבנתי את ההערצה הגדולה והנדירה לאשה כה נפלאה ומיוחדת נקווה שירבו כמותה בישראל הדור הזה כבר כמעט שלא קיים היום,שלא תדעו עוד צער.
שמי תמר לבלסון. היכרתי את חנה. עלינו ביחד מרומניה ואף שהינו יחד במחנה מעצר בקפריסין. לימים אני עזבתי את דגניה לירושלים וחנה נשארה בקיבוץ.
משתתפת בצערה של המשפחה.