בנג'י (בנימין) טרקניסקי ז"ל

אוניברסיטת רייכמן, פרופ' בועז גנור – נשיא, פרופ' ניראון חשאי ופרופ' צחי גלבוע – דיקני בתי הספר ומשפחת אוניברסיטת רייכמן אבלים וכואבים את מותו של בנג'י (בנימין) טרקניסקי ז"ל, שנרצח במלחמת "חרבות ברזל", בוגר תואר ראשון בממשל, ושולחים תנחומים למשפחת טרקניסקי.

משפחת הארגונים מחבקים ומשתתפים באבלם הכבד של חברתם האהובה ליז בנט, לוחמת ותיקה למען השלום והשוויון ולמשפחות בנט וטרקינסקי על נפילתו של רס"ן בנימין (בנג'י) טרקניסקי, אשר נפל בעת מילוי תפקידו בעודו מגן על פצועים בעוטף עזה.
ממשפחת הארגונים: האגודה לזכויות האזרח בישראל, אינג'אז, ישראל חופשית, מרחבים המכון לקידום אזרחות משותפת, המרכז הרפורמי לדת ולמדינה – התנועה הרפורמית, נשות הכותל, סיכוי – אופוק, תנועת הבוגרים של השומר הצעיר וארגון נחשונים.

המרכז הרפואי איכילוב על כלל עובדיו משתתפים בצערו של ישראל טרקניסקי, על נפילת בנו רס"ן בנימין בנג'י טרקניסקי ז"ל בעת מילוי תפקידו כואבים, מחבקים ומשתתפים בצערה הגדול של המשפחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן