משה'לה סדן ז"ל

אבלים: אמירה, ליאור, נועה ודולב, מיכל סדן, ליאורה ומייק גולדשטיין ובני ביתם, דובי ושרה'לה סדן ובני ביתם והמשפחה.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 29.04.15, בשעה 17.30, בית עלמין קיבוץ כנרת.
יושבים שבעה ברחוב הרטגלס 12, רמת אביב, בין השעות 10.00 – 12.00, 17.00 – 20.00.

חברת דורי מדיה וחברת SONY אבלות.

השותפים והעובדים במשרד גולדפרב זליגמן ושות' מנחמים את משפחת סדן וקבוצת דורי מדיה על פטירת יקירם.

3 Comments

  1. אודליה אופק

    משפחת סדן,
    אמנם אנחנו לא מכירים באופן אישי, אבל מהכרותי עם משה אני מרגישה צורך לכתוב כמה מילים.
    אני עובדת בחברה כבר עשר שנים וחצי. מהרגע הראשון שהתחלתי לעבוד נוצר חיבור “שונה” ביני ובין משה. הייתה ביננו הערכה הדדית, צחוקים, שיחות רציניות על המשפחות ועל החיים. למשה מגיעה תודה והערכה רבה על כך שתמיד לפני היותו הבוס שלי, הוא היה בן אדם רגיש ומבין.
    בהערכה רבה

  2. תמי יפה

    למשפחה האבלה, תנחומיי על האבדן הגדול שלכם. הכרתי את משה כשהתחלתי לעבוד כמתרגמת ב"אות" לפני 16 שנה, ומאז התפרנסתי בכבוד הודות לו. בזכות משה ופועלו, אני ומשפחות רבות, קיבלנו חכה ולא רק דג. זכיתי להכיר אותו אישית וצר לי מאוד על לכתו בטרם עת. שלא תדעו עוד צער. תמי יפה.

  3. יובל

    איבדתם אתמול איש מיוחד במינו. הוא היה כל כך חי עד שקשה מאד לדמיין אותו כלא-חי. העיניים הצוחקות שלו, העיניים הזועמות שלו, הקול הרך שלו. הקול הצווח שלו. הידיים המנחמות שלו. הידיים הפעלתניות שלו. השכל הפיקחי שלו. הנהנתנות, האירוניה, הבדיחות שחובה היה לצחוק בגללן, הבדיחות שפרצת בצחוק בגללן, הסיפורים על שובבויות. השובבויות.
    היסודיות המשוגעת שלו. אהבת המכוניות. החברויות שלו. ואתכם אהב יותר מכל. כמה היה גאה בכם תמיד. כמה היה צריך להתאפק לא לנפנף בכם עוד ועוד. היה נדמה שתיכף ומיד יקפוץ מקברו ויזעף על כל העצובים ויגרש ביד רמה ובזרוע שרירית ונטויה "החוצה מיד!" יצעק. החוצה מפה!והיה קל לדמיין איך היה מרוצה מהנוף היפהפה בבית הקברות הכי יפה ובמלווים הרבים והעצובים שאהבו אותו כל כך. תמיד רצה את הכי טוב וכמעט תמיד גם דאג להשיג את הכי טוב. והכי טובים. המקום ינחם אתכם ביחד עם שאר אבלי ציון וירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן